ساعت هوشمند اپل
اوج دانش را تجربه کنید
ساعت هوشمند اپل
پنج شنبه 17 مهر 1393 ساعت 16:36 | بازدید : 184 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

ساعت هوشمند ٬ اولین شوالیه پوشیدنی اپل سرانجام پس از سه سال تحقیق و توسعه در طی کنفرانسی رونمایی شد. ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ را در تقویم خود علامت بزنید٬ امشب٬ شبی بود که اپل دوران پس از استیو جابز را آغاز کرد و محصولاتی را معرفی کرد که کاملا در دوران پس از جابز فقید٬ انتخاب٬ طراحی و عرضه شده اند٬ تیم کوک سرانجام می تواند ادعا کند که از زیر سایه استیو جابز درآمده است و حال با ایده های خود شرکت اپل را هدایت می کند.
اپل تیم بزرگی را برای این ساعت هوشمند به گرد یکدیگر در آورده است٬ ساعت اپل٬ محصولی نبود که به مانند تلفن های همراه جایی در جیب کاربران پیدا کند٬ بلکه این محصول باید آنقدر زیبا می بود که بتواند جزئی از ظاهر و مد کاربران را تشکیل دهد٬ بنابراین اپل در تیم رویایش٬ طراحان بزرگی را از صنعت مد جذب خود کرد و البته این طراحان٬ بدون مدیران و کارشناسان خبره صنعت مد٬ معنای چندانی نداشتند٬ بنابراین اپل دو مدیر بزرگ صنعت مد از کمپانی لوکس انگلیسی Burberry و کمپانی لوکس فرانسوی YSL را نیز به استخدام خود در آورد. اما آیا همه کاربران به دنبال یک طراحی لوکس می گردند؟ جواب منفی است٬ بنابراین تیم رویایی طراحی اپل٬ با استخدام طراحان معروف ورزشی به خصوص از کمپانی آمریکایی نایک کامل شد.
اما یک ساعت هوشمند در این روز ها٬ فقط باید زیبا باشد؟ جواب این سوال نیز منفی است٬ حال که iOS 8 با Health Kit قلب مصارف پزشکی را هدف گرفته است٬ ساعت اپل می بایست پاسخگوی بخش زیادی از مصارف پزشکی کاربران آماتور باشد٬ بنابراین این ساعت هوشمند به سنسور هایی نیاز دارد٬ در اینجاست که تیم رویایی اپل٬ با استخدام پزشکان و کارشناسان مهندسی پزشکی در زمینه ساخت سنسور های پزشکی و البته ورزشی کامل تر شد.

 


و وقتی این تیم رویایی را در کنار مهندسان اپل و دست های جادویی جاناتان ایو طراح قرار دهیم٬ پازل این داستان کامل می شود و زمان آن می رسد که شما را با ساعت اپل آشنا کنیم.

ساعت هوشمند اپل که Apple Watch نامیده می شود٬ در دو سایز ۳۸ و ۴۵ میلیمتر در سه رنگ مشکی٬ طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد. جدای از رنگ بندی٬ Apple Watch در سه دسته Apple watch sport با بند های ورزشی٬ Apple Watch edition با بدنه طلایی ( روکش طلای ۱۸ عیار ) و بند های چرمی و نسخه معمولی و مناسب مد با بدنه مشکی یا نقره ای با بند های فلزی عرضه می شود . این ساعت هوشمند که دارای یک صفحه تقریبا مربعی و البته خمیده ( به مانند ساعت های لوکس و ورزشی امروزی ) است. این ساعت هوشمند به مانند آیفون ۶ دارای چیپ nfc جهت برقرار برد کوتاه که عموما برای پرداخت های الکترونیکی کاربرد دارد٬‌است. البته این پرداخت ها به تایید آنها از روی یک آیفون نیاز خواهد داشت.

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
اوج دانش راهی برای دستایابی به جالب ترین و خواندنی ترین مطالب روز دنیا
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

اسمارت فون های کدام شرکت مرغوب تر است

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
ovgdansh.lxb.com
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اوج دانش و آدرس ovgdansh.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 21
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 43
:: بازدید سال : 109
:: بازدید کلی : 3643